Palautusohjeet
Palautukset
On ihan ok, että välillä tilaamasi tuote ei sopinutkaan sisustukseen tai koko olikin väärä ja haluat tehdä palautuksen :)
Sinulla on kuluttaja-asiakkaana oikeus palauttaa käyttämättömät tuotteet 365 päivän kuluessa tuotteen / tuotteiden vastaanottamisesta. Eli ihan koko vuoden! Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa. Pakkaathan tuotteet hyvin, jotta tulevat ehjänä takaisin. Hyvityksen palautetuista tuotteista (ei koske alkuperäisiä toimituskuluja) saat Avardan kautta maksutavastasi riippuen.
Tuotepalautukset tehdään DB Schenkerin tai Postin kautta osoitteeseen Hyvän Tuulen Puoti, Hepolamminkatu 33, 33720 Tampere. HUOM! Palautus on tehtävä aina samalla toimitustavalla kuin paketti on toimitettukin.
Postin palautustunnus on 631812. DB Schenerillä ei ole erillistä palautustunnusta, riittää kun paketin päällä on tallella alkuperäinen osoitekortti. Muista säilyttää palautuskuitti.
Jos noudit pakettisi SmartPost-automaatista, voit palauttaa paketin 14 päivän kuluessa myös automaatin kautta. Valitse automaatilla "Palauta paketti". Näppäile automaattiin alkuperäinen lokerokoodisi. Laita paketti avautuvaan lokeroon ja sulje ovi huolellisesti.
Laita pakettiin aina mukaan nimesi, tilausnumerosi ja erittely palautettavista tuotteista tuotenumeroiden kera. Voit laittaa mukaan alkuperäisen lähetyslistan, kopion siitä tai ihan vaan yllä olevat tiedot ruutupaperilla :) Kiva jos laitat samaan myös palautetta, miksi tuote ei miellyttänyt.
Jos tuote on rikkoutunut tai muuten viallinen, olethan aina yhteydessä ennen palautusta sähköpostilla piia@hyvantuulenpuoti.fi.
Normaali palautusoikeus ei koske OUTLET-tuotteita koska ne myydään käytännössä aina jo valmiiksi tappiolla. Voit palauttaa OUTLET-tuotteita mutta palautuksen arvosta vähennetään palautuksen toimituskulut.
Palautuksista Suomen ulkopuolelta joudumme valitettavasti perimään toteutuneet palautuskustannukset.
Jälleenmyyjille omat ehdot, olethan yhteydessä sähköpostilla Piiaan.
Paketin noutamatta jättäminen ei ole palauttamista. Jos et aio noutaa pakettia, teethän tilauksesta peruutusilmoituksen mahdollisimman pian osoitteeseen piia@hyvantuulenpuoti.fi. Ilmoitathan peruutuksessasi aina tilausnumerosi, jonka näet sähköpostiisi tulleesta vahvistuksesta. Jos tilauksesi on ehtinyt lähteä matkaan sitä ei enää valitettavasti pysty peruttamaan kuluitta. Noutamatta jätetyistä paketeista perimme toteutuneet postitus- ja käsittelykulut (10-15€).
Hyvityksen palautetuista tuotteista (ei koske alkuperäisiä toimituskuluja) saat Avardan kautta maksutavastasi riippuen ja jos haluat mieluummin hyvityksen lahjakorttina Hyvän Tuulen Puotiin, niin saat palautuksen arvon 110% eli lisäämme palautuksesi arvoon 10% jonka voit sitten hyödyntää seuraavan tilauksesi yhteydessä! Laitathan palautuspakettiin viestiä jos haluat sen arvon mieluummin lahjakorttina.
Hyväntuulisin terkuin, kauppiaasi Piia
piia@hyvantuulenpuoti.fi
050 363 7438